"Never look back, remember yesterday. Smile for the future, tomorrow is another day." - Zayn Malik

środa, 7 listopada 2012

Przeeepraszammm

Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda... ktokolwiek.. niech da znak ;)
Zaniedbałam trochę bloga, ale moim usprawiedliwieniem jest oczywiście szkoła i multum nauki.. druga klasa liceum nie jest w cale taka łatwa -.-
W raz końcem wakacji skończyła mi się wena.. mam napisane 2-3 rozdziały w przód.. więc mam nadzieję nie długo jej dodam.
Dzisiejszej nocy zrodził się w mojej głowie inny pomysł na bloga xd.. Również z 1D ...  nie wiem czy jest sens go zaczynać.. jeśli byś czytał/a daj znać w postaci komentarza :)
Najpierw oczywiście skończę tego.. 
See you soon lovely.
Is. xx

7 komentarzy:

  1. Daję znak ;D Hyhyhyhyhy...Niech ci wena wraca, oj niech wraca a ja tu będę czekać ;pppp

    OdpowiedzUsuń
  2. daję znak.;d
    skończ ten i zacznij pisać nowy .;p
    ja będę czytać i dawaj szybko nowy rozdziął.;http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Daję ci znak. Skończ ten i zaczynaj nowy. Dodaj rozdział jak najszybciej. czekam x

    OdpowiedzUsuń
  4. Znak !:) Oczywiście że czytam :*

    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznij nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście , że czytam . Błagam dodaj te rozdziały .!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam a wiecej! dodaj nowyyyy

    OdpowiedzUsuń